Tuesday, January 11, 2011

| heartache |

" prempuan, laki, smua buat aku sakit hati "
my status kat fb just now..
lelaki, buat aku cam shit. dah suke , buat cam suke , kalu tak suke , tk payah la layan baik2 sgat.
ko ingat bgus ke buat mcm tu. dah la buat kite suke kat die, then biarkan kite skit hati mcm nie. bngox toi !
prempuan plak, tatau nak kate ape la. btol kate org, jgn baik sgat ngan sape2 pown. dah attached, susah nk let go.
aku sayang korunk, tapi kengkadang aku tak rase korunk sayng aku, sincerely. masing2 mcm pentingkan diri sndri aje. mak aku kate aku nie yang pentingkan diri sendiri, tpi kalu ngan korunk, everytime ader pape jer happen, aku msti tanye, kalu kornk mcm mne?
tpi korunk mcm tak pkir dgn cara yang same aku pkir.
ntahla. aku just rase, sem nie byk sgat aku terasa.
ntahla.
yours truly,
'Aeisyah :(

No comments:

Post a Comment